Forum Jewgienij Pluszczenko Strona Główna Jewgienij Pluszczenko
Polskie Forum Fanów Króla Lodu i Lodowiska Ogólnie :)

Plush i Irina w show w Pradze (17.04.08)!!!! :D
Idź do strony 1, 2, 3 ... 15, 16, 17  Następny

owlet

Dołączył: 09 Kwi 2006

Skąd: z dziupli xD

PostWysłany: Pią 22:03, 07 Mar 2008    Temat postu: Plush i Irina w show w Pradze (17.04.08)!!!! :D

17 kwietnia Plush wystąpi w stolicy Czech! Very Happy Będzie też Edvin Marton Laughing, Irina Słucka, Tomas Verner, Surya Bonaly, Elena Grushina & Ruslan Goncharov, Naomi Lang & Peter Tchernyshev i inni. Zdaje się, że show rozpocznie się o 20:00.

Praga... to tak blisko Polski!!! umpa umpa

News dzięki Ani - Aniu, ogromniaste dzięki za SMSa!!!!!! You know I love youuuuuu!!! kocham...

Ostatnio zmieniony przez owlet dnia Pią 22:20, 07 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz

PostWysłany: Pią 22:55, 07 Mar 2008    Temat postu:

lol to tak nie za bardzo odemnie bo wcześniej weszłam na temat związany z devotion xD (który sama obiecywałam że założe, ale mi nie wyszło -_- co za wstyyyyyd Embarassed ) obym już w tym czasie nie była w szwecji to komuś stanie się krzywda xD praga jest blisko, sprawdziłam że bilety też jeszcze są (poza faktem że niewiem jak sie cena biletów ma na złotówki xD ale znalazłam tę halę. jest ogromna i chyba łatwo tam trafić. nawet hostel znalazłam blisko hali, za 23 euro od osoby xD gdyby ktoś mówił że mi odbiło to prosze bardzo xD)
przyszedł mi do głowy taki mały pomysł żeby gdyby ktoś myślał tak jak ja (czyt. 1)lekkie zachwianie psychiczne 2)bilety są 3)bliżej niż rumunia 4)marton xD) to można by zebrać nasze forum w przysłowiową kupę i pojechać do tej pragi? (znam dobre miejsce gdzie robią nadruki na koszulki plus inne drobiazgi xD jak szaleć to szaleć )
p.s. Surya Bonaly czy to ta co robi salta do tyłu? coś mi dzwoni ale niewiem gdzie...gdyby verner mnie zobaczy to by chyba zwiał....xD troche za bardzo molestowałam go na ME Twisted Evil
p.p.s. to zdjęcie plusza na plakacie jest prześliczne!!! xD

Ostatnio zmieniony przez ania+ania dnia Pią 22:58, 07 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
lelok
Mistrz kraju

Dołączył: 18 Lut 2007

Skąd: Ze lodowiska

PostWysłany: Sob 11:30, 08 Mar 2008    Temat postu:

Ja jestem na tak tak tak !
Rozmawiałam już mamą i się zgadza. W sumie to może sama ze mną pojedzie.
Znalazłam już super hotel 52 za noc 6 osobowy z łazienką rzut kamieniem od hali Very Happy
Do tego bilet za jakies 100 zł.
Zostaje jeszcze transport.

A tu można jeszcze poszukać. Proszę o lokację w Pradze 17000 lub 7 w skrócie Smile

Ostatnio zmieniony przez lelok dnia Sob 11:33, 08 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz

PostWysłany: Sob 16:05, 08 Mar 2008    Temat postu:

hmm tylko dlaczego na oficjalnej stronie martona nie ma tej daty? Sad ojj nie straszcie mnie...jutro o 4 rano moja mama leci do szwecji więc będzie w ciągu dnia okazja żeby "ładnie" zapytać się sąsiadów czy mają jakieś plany na kwiecień xD (sąsiedzi mają mini vana xD może pomieścić dużo osób) a ponieważ ostatnio pomogłam im jako hostessa, to zapytać się chyba mogę xD z kolei ja pisałam o tym hostelu. jak chcecie to looknijcie [link widoczny dla zalogowanych] Lelok, orientujesz się może w cenach biletów na polskie? xD

edit:
ok. więc najdroższe miejsca są po 140 złotych a najtańsze po 69. przy samym lodzie bilety są po 106 i właśnie tych jest już najmniej xD ale jeszcze są...

Ostatnio zmieniony przez ania+ania dnia Sob 16:14, 08 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Phara

Dołączył: 09 Kwi 2006

Skąd: Wwa

PostWysłany: Nie 11:11, 09 Mar 2008    Temat postu:

Zróbcie duuuużo zdjęć =3 i nagrań, i autografy zbierzcie, i...
Bo Gołąbek jechać do Pragi nie może. :'(

Ostatnio zmieniony przez Phara dnia Nie 11:13, 09 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz

PostWysłany: Nie 12:42, 09 Mar 2008    Temat postu:

To na czym moje drogie koteczki stanęło? Coś zamówiłyście już? Mnie na miejsca przy lodzie to nie stać ale tak za jakieś 100 zł to może Wink Anię wczoraj zbombardowałam smsami ale już nie odpisywała- pewnie jej się fundusze skończyły Wink
Aha czy zapomniałam dodać, że jestem absolutnie na tak, choćby mi torturami grozili i do 100 kaloryferów prztwiązali w domu...
nie wiem czy pociągiem nie będzie tanio tzn najtaniej do Pragi Wink nawet chyba bezpośredni z Centralnego jest...

Julka

Dołączył: 21 Lip 2006

PostWysłany: Nie 18:41, 09 Mar 2008    Temat postu:

...

Ostatnio zmieniony przez Julka dnia Sob 18:05, 07 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz

PostWysłany: Nie 18:45, 09 Mar 2008    Temat postu:

Ooooooo smutaskowo Sad Oby wzięła udział w tych kwietniowych szołach Mr. Green Ma jeszcze cały miesiąc na poczucie się dobrze Very Happy
I oby Plusz się nie wyłamał z tej Pragi bo będzie z Nim źle Evil or Very Mad !

Ostatnio zmieniony przez Crazy_Violin dnia Nie 18:47, 09 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz

PostWysłany: Nie 23:07, 09 Mar 2008    Temat postu:

Prosiaczek napisał:
I oby Plusz się nie wyłamał z tej Pragi bo będzie z Nim źle Evil or Very Mad !

a żeby tylko źle... Rolling Eyes omg tak bym chciała zobaczyć irinę....oby się dobrze czuła i przyjechała Smile

PostWysłany: Śro 21:51, 12 Mar 2008    Temat postu:

Ja nie wiem co tu tak cicho Razz Rozumiem, że nie chcemy zapeszać xD
Ale coby to była jasność co do planu naszego wyjazdu to wygląda on następująco Smile i wszystkim ma pasować bo jak nie... Razz Razz

16 kw- spotkanie w Wawie (za dnia i do wieczora siedzimy no u Ani.. tzn np bo zaoferowała się jakby co Razz) o 21 wyjazd Smile
17 kw- 6:45 w Pradze (jesli pociąg się nie opóźni, a bywa ze i po 3h mają poslizg :/) po przyjeździe 2 lub 3 z nas lecą pod hale jakoś obaczaić co i jak... wszystkie okna, drzwi, kominy, podziemia i kanały, a reszta do hostelku zostawić torby Razz potem dołączają do tamtych Razz , potem SHOW Very Happy potem hostel i w kimono (już widzę to spanie... Very Happy )
18 kw- wstajemy, pakujemy się i heja w miasto z torbami (nie beda ciężkie i duże przecież- bo co- bielizna jakaś bluzka na zmianę, piżama i do mycia cuś) , małe expresowe zwiedzanko, jakiś łobiad i wieczorem powrót znów calą noc i trochę dnia...
19 kw- jestesmy w Wawie a potem to już sie dogadamy co i jak...

No to mniej więcej tak... ewentualne zmiany nie są przewidywane Laughing

kangurek

Dołączył: 03 Sty 2008

PostWysłany: Śro 22:08, 12 Mar 2008    Temat postu:

hmmm...plan jest średnio precyzyjny i nie uwzględnia mojej przysiadki do Was w Katowicach i tak serio to jak będzie już wiadomo co i jak z pociągiem to ja poproszę o szczegółowe informacje, o której dokładnie wyjazd, o której pociąg będzie w Katowicach...no i na jakiej stacji (bo tam zdaje się jest ich kilka Razz)I te same inf o drodze powrotnej...bo ja do tego muszę dostosować dojazd do Katovic i na odwrót Very Happy

Rozumiem, że możemy sie tu przenieść z planowaniem różnych rzeczy Wink bo w SB to tak średnio wygodne Razz

PostWysłany: Śro 22:16, 12 Mar 2008    Temat postu:

No już nie chciałam się tak rozdrabniać Razz Ale proszę oto brakujące info:
pociąg w Katowicach jest o 23:52 (sory za pominięcie tego, coś sobie ubzdurałam, że wszystkie w Wawie wsiadamy Razz ale niestety... Tobie taniej w Katowicach) a w Katowicach to przecież z Głownego (tak się chyba nazywa ta stacja lub same Katowice bez żadengo "dodatku" ).

a powrót to musimy się dopytać w Pradze lepiej, od razu jak zajedziemy dlatego tego nie pisałam... a wyjazd jeśli byłby taki pociąg ok 22:00 np... na tej stronie na której jest pociąg w jedną stronę nie na połączenia w powrotną :/ dziwne bo pociąg jeździ codziennie... ale w sumie to mało istone info dla stacji Warszwa Wschodnia (bo to końcowa stacja i pociąg tam stoi i stoi...) więc może nie wypisali Razz

No to uś... Very Happy

Ostatnio zmieniony przez Crazy_Violin dnia Śro 22:20, 12 Mar 2008, w całości zmieniany 2 razy
lelok
Mistrz kraju

Dołączył: 18 Lut 2007

Skąd: Ze lodowiska

PostWysłany: Śro 22:43, 12 Mar 2008    Temat postu:

Powrotny z pragi jest o 22.56 czyli cały dzień jeszcze mamy. W tym hotelu mozna zostawić bagaże bez obaw nam przetrzymają.
A w Katowicach jesteśmy o 5.00.

PostWysłany: Pią 13:28, 14 Mar 2008    Temat postu:

O jak super Mr. Green ! Tak chciałam, żeby o takiej godzinie był powrotny Very Happy !
Dzięki za informacje Very Happy :* !

Ostatnio zmieniony przez Crazy_Violin dnia Nie 18:29, 16 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz

PostWysłany: Sob 21:00, 15 Mar 2008    Temat postu:

kosztorys wyprawy specjalnie dla Owlet :*
hostel - 36 złotych za jedną noc (bardzo blisko do tej hali)
pociąg - 253,40 złote w obie strony
bilet na występ - około 133 złote
(informacje pochodzą z mojego archiwum gg z rozmów z Lelok)
ja już nie mogę xD tak bym chciała tam być i padać na zawał.....

p.s.Owlet, jakbyś się zdecydowała, to na PW wysłałam ci już numer numer konta mojej siostry, to kupię ci bilet tak jak dziewczynom... Very Happy

PostWysłany: Nie 18:58, 16 Mar 2008    Temat postu:

Ja nie chcę paść na zawał bo potem się nikomu nie będę mogła pochwalić, że byłam gdziekolwiek Razz

A ja mam pytanko co do płatności za nocleg- czy przelew na konto tego hostelu robimy w złotówkach, czy zamieniamy najpierw na korony? Ahaa no i jaki jest nr tego konta i ile to jest 10% ceny xD xD

kangurek

Dołączył: 03 Sty 2008

PostWysłany: Nie 19:07, 16 Mar 2008    Temat postu:

ja też z pytaniami:
primo :czy ta cena pociągu to jest stawka ulgowa czy normalna?
secundo : rozumiem że to jest cena za przejazd na całej trasie, jak to jest jak ktoś wsiada po drodze?

mogę poprosić o wklejenie jeszcze raz stronki z ty konkretnym przejazdem, było już raz wklejane ale w SB i mi umknęło Razz

PostWysłany: Nie 19:17, 16 Mar 2008    Temat postu:

Już wklejam stronkę Smile
A przejazd już ze zniżką studencką i chyba już po dodaniu ceny miejscówki, a jeśli by nie to jeszcze 6 zł do tego ponoć Smile
Cena jest z Warszawy Centralnej Wink z Katowic taniej przecież Smile musisz się dopytać Smile
Ahaa ale bilet powrotny kupimy na miescu w Pradze, prawda? Bo przecież nie możemy kupić tam/powrót bo będziemy tam więcej niż 24 h Wink

Ostatnio zmieniony przez Crazy_Violin dnia Nie 19:20, 16 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
elf

Dołączył: 16 Gru 2006

Skąd: home, sweet home Gizmolandia

PostWysłany: Nie 21:06, 16 Mar 2008    Temat postu:

jesli mogę sie wtrąćic, to nie ma znaczenia czy kupicie od razu w dwie strony czy nie, Bo mozna zaklepac sobie miejsce powrotne od razu przy okienku w Polsce, na konkretna datę powrotną, wtedy nie ma stresu, ze moze nie być miejsca, ale dla mnie byłby to stres, ze np zgubie taki jeszcze ważny bilet. No i dogadajcie sie, zebyście miały miejsca obok siebie, bo sa przecież numerowane. Miłego dalszego planowania

PostWysłany: Nie 21:11, 16 Mar 2008    Temat postu:

No koniecznie w jednym przedziale! Więc znów chyba z Anią będziemy musiały kupić wszystkie? Tzn kangurek w Katowicach po uzgodnieniu przedziału sobie kupi, a Leloczkowi to się zrzucimy najwyżej z Anią Smile
A no w sumie tak, racja, z tym kupnem od razu powrotnego na konkretną datę, ale ja też będę się bała że zgubię... ale z drugiej strony wtedy możemy niesiedzieć razem (ale zaraz, z Pragi to tak dużo ludzi nie jeździ że nie będzie można dostać chyba Wink ) w sumie lepiej nie siedzieć koło siebie, a NIE zgubić biletu Razz
Dzięęęki elfiku! Very Happy Very Happy :*:*:*

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Jewgienij Pluszczenko Strona Główna -> O Plushu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)